minikmucizem1_ gayet normal benim 3 test yüksekti biraz hamuru filan kesip düzenli yemeye başladım düzeldi ama sizinkisi normal. Şeker yüklemesine kötü diyen var hiç mi aç karnına iki dilim baklava yemediniz aynı şeker oranı işte. Yaptırmazsan şeker varsa ailede veya sende çocuk kiloyu aşırı alırsa doğum sonrası sende veya bebekte şeker çıkbilir ama senin sonucun gayet iyi meraklanma.