melodia ben doktor değilim bir yönlendirme yapmıyorum zaten sadece doktorun ve sağlık ocağının dediğini yazıyorum herkes baska bişey söylüyor 150 çıkan bir bayana insülin verdiler ben de bişey anlamadım hamilelikte farklı değerlendiriliyor olabilir mi?