minikmucizem1_ herkesin kan değerlerine göre doktorlar farklı söyler lütfen kimseyle kendini kıyaslama canım :) makarna, pilav haftada bir 4 kaşık yiyerek zararlı karbonhidratı azaltabilirsin ama kesinlikle karbonhidrat yemen gerek(sebze, salata) çünkü ilk enerji kaynağımız karbonhidrat. ben paketli gıda, gazlı içecek tüketmiyorum mesela paketli diye hazır dondurma bile yemiyorum kan şekerim normal olmasına rağmen. Kilo dengesini o şekilde yapabilirsin acıktıkça az az yersin ;)