Mihribannnn minikmucizem1_ normal çıkmş ilk saat 180 ikinci saat 155 üstü olunca sıkıntı diye biliyorum ama yinede doktorunuza sorun tabiki :)
Betus344 minikmucizem1_ sınır 150 diye bılıyorum en sonuncusuna bakıyolar dıye bılıyorum oda 126 senin belki şuan takıp altında tutabılırler ama yınede sizi uzmek veya yanlıs bısey demk ıstemem sadece bıldıgımı soylemek ıstedım
minikmucizem1_ MehZey Betus344 Mihribannnn busra123123 Kızlar doktor sekerin yok dedi sonucun Iyi gelmiş dedi Bnde 160 yuksek değil mi dedim sınır 180 sorun yok dedi kafam karıştı 🤦♀️
minikmucizem1_ Mihribannnn Betus344 busra123123 Teşekkür ederim kızlar inşallah sorun çıkmaz diyetle atlatırım yarim saate doktorla görüşecem ıns 🤗
busra123123 minikmucizem1_ benim şeker yüklememde 62 çıkmıştı ki bana sınırın altında düşük demişti sınır 150 diye biliyorum doktorun yorumlaması daha iyi
Betus344 minikmucizem1_ çok şükür canım 🙏 halamın kızınada doktor 150 sınır demişde ondan hatırlıyorum canım her doktor demekki farklı söylüyor belki kilo felanda onemli olabilir beya kilolu kendısı dikkat etsın demısde olabilir
melodia minikmucizem1_ ben de 75lik şeker yüklettim değerlerim Açlık 71 1 saat 128 2 saat 106 ydı değerlerim doktor çok iyi demişti. Bak orda referans değerleri var onlara göre bakınca gayet iyi bence canım.
Nimesay1 minikmucizem1_ Sen yükleme yaptırmışsın.Yüklemede üst seviye 180.Sana yüksek diyenler tokluk şekeri ile karıştırıyordur.Tokluk 140 üst değer.Değerlerin normal sınırlar içinde
minikmucizem1_ Mihribannnn ewet canım dediğin gibiymiş ams yinede dikkatli olacam hiç bişey bebeğimden önemli değil 🤗