deletedmom357 ballarinannesidirr 4 haftalık mi senin de Benim tahminim 4 Du o zaman gittim dedi 2 haftalık 🤭şuan 4 olduk
Gul__ Kan testi yaptır önce sonra da istediğin zaman git ben 3 haftalıkken öğrendim 4. Haftada kese gördük
EceEgemen ballarinannesidirr canım çok erken henüz 6+3 7+0 gibi gidersen keseyi de kalp atışını da görme ihtimalin yüksek kanama VS gibi bir durum yoksa sadece kan tahlili yaptır 2 sefer artş varsa bekle derim
ballarinannesidirr EceEgemen şuanda halsizlik kasik ağrısı harici bi sıkıntı yok o zaman kan testi yapip bekliyimm senn kac haftaliksin kalp atışı kese gördün muu😊
EceEgemen ballarinannesidirr ben henüz hamile değilim maalesef 1mayısta kürtaj oldum haziranda da kimyasal geçirdim henüz gebelik olmadı
Gul__ ballarinannesidirr daha duymadım yarın inşallah ama geç gitme derim folikasit vermesi gerekiyor
ballarinannesidirr Gul__ birde benim gebelik testim silik bir şekilde çıktı üç tane yaptim üçü de silik pembee sizde de öyle olduu muuuu
Gul__ ballarinannesidirr bende 2. Çizgi hemen çıkmıştı senin ki daha yeni bir gebeliktir ama silikte olsa pozitif yine de emin olmak için kan verebilirsin
Poyraz_basak Sancar bende 5+6 haftaligim Çarşamba günü gittim keseyi gördük çok şükür ayın 9 unda tekrar gidicem
Ozgebtn ballarinannesidirr son adetine göre 5. Haftanda gidebilirsin doktora kese görünecektir 7. Haftada kalp atışı bakılır bu arada 5. Hafta olana kadar da 2 günde bir bi kaç kez kan ver beta değer artışını takip et 💐 hayırlı olsun 😊