Poyraz_basak Sancar benim kan pihtilasmam olduğu için mecbur erken gittim cnm yoksa bende bekleme taraftarıydim ama malesef 😀iğneye başlamam gerekiyordu biran önce hayırlısı sağlıkla gör ins bebisini