Erdeminannesii senin adına çok üzüldüm canım. Böyle durumlarda forumlara da şikayet etmek başınıza geleni anlatmak lazım, Google yorumlar, Şikayetvar, yazabileceğiniz her yere. çünkü onu okuyan birileri oluyor ve o kadın gibilere gitmiyorlar. Ben hep böyle yaparım kimsenin yaptığı yanına kalmasın diye. Cunku ne rezillik Lee duyuyoruz yapanın yanına bu dünyada kar kalıyor. Hakkındaki yorumları bile kaldirtiyorlar. En azından araştıran insanlara ışık olur bu tarz yorumlar 🌼🌼