S-r-p bende 5 haftayken gitmiştim devlete şikayet ettiğim olay rezil oldum elalemin kocalarına bile sonra eşime bu olayı anlatmadım ama eşim ben bu hastaneye güvenmiyorum yakın diye gitme özele git gerekirse dedi bizimde durumumuz okadar iyi değil ama mecbur bıraktılar resmen aylık 90 tl veriyorum ama doktorum sadece 10 dakika hareketlerini gösteriyo mesela çok ilgileniyo helal olsun aldıkları para diyorum böylelerinede diğeride odada 5 dakaki fazla durcaz diye ödü koptu