mavideniz4 Susaminannesiii nasıl randevu alınıyor yeni bilgi tıp merkezinden. Sadece ultrasona girmek istiyorum diyelim illa da kan testi falan yapicaz deyip ücret alırlar mı. Bir de eşim de içeri girebilir mi bebeği görmek için ?
Susaminannesiii mavideniz4 internetten sayfalarından alabilirsiniz telefon numarasını. Zorla tahlil fln istemediler. Eşimi de alıyordu. Ultrasonda önce kendi bakıp sonra eşimi cagırıyor virüsten dolayı ama bebegi ona da gösteriyor
Erdeminannesii hulya1406 ay herkes öyle diyor ya inşallah öyle olur bende memnun kalırım 🙏🏻Sağolasın canım 🌸
Erdeminannesii Smyydmr1 yok bende değilim şiddet yanlısı sonuçta onların yaptığını kafa çürüttüğü kadar benim bi yeteneğim yok onların yaptığını biz yapamayız ama görevide böyle kullanmaya da hakkı yok yani
Smyydmr1 Erdeminannesii aynen öyle biz olmasak nasıl doktorluk yapacaklar ki üstüne bir de para alıyorlar ama ilgi sıfır
Mybabyizmir Erdeminannesii olay storeden indirebiliyosun canım. Zaten giriş yaptiginda anasayfa da cikiyo gittigin doktorlar orada yıldız var onları seçip yorum yap
ballilokum Erdeminannesii ayy nası iyi yapmışsın canım. Kendisi 10 sene önce yengemin doktoruydu başka bir hastanede. Çok tatlı ve iyi bir adam.
kbrMEVA Erdeminannesii bende 5,aylikken detaylı ultrasyonda öğrendim cinsiyetini merak etmeyin o konuyu ama dilek ve şikayet kutusuna şikayetinizi yazıp atarsanız sizin gibi diğer anneler mağdur olmaz bence bildirin