Sanirim herkeste vurmuyorlar ilk gebeligim bizdede kan uyuzmazligi var. İct testi yaptirdim negatif cikti. Doktorda bebek dogduktan sonra knun kanina bakicaz ona gore igne vurulacak dedi. Size test yapilmadan mi igne yapildi? Kafam karisti gittigimde doktorumla tekrar konusucam