Bizde de var kan uyusmazligi suan 3cu gebeligim ilk iki gebeligim sorunsiz gecti 3e hanile kaldim 10cu hafta civari bende siddetli kanama basladi dokktora gittiim kanama alani icerde olusmus hemen igneyi yapmamiz lazim dedi ve yapti ve kanama hemen ertesi gun kesildi 28ci haftamda yine yapicakmis iki defa olmus olucam ihnenizi mutlaka yaptirin ilk bebekte sorun olmuyor ama diger hamileliklerfr gercekten sorun teskil efiyor