150_gelartik güzel artmış değerlerin. Rahim içi gebelik olduğu ancak ultrasonda kese görününce anlaşılır çünkü bazı dış gebeliklerde de HCG düzenli artış oluyor.Hcg 1000-1500un üzerine çıkınca kesen de görülür canim genelde. Ama benim 1970 ken bile gozukmemisti doktor dış gebelik olabilir demişti goremeyince. İçim içimi yemişti ama temelli 8. Haftada gittim hem keseyi gördüm hem kalp atışı duydum bence sen de öyle yap diğer türlüsü çok stresli oluyor. Gerçi ben 8. Haftaya kadar bekleye bekleye çok stres oldum ama bu sefer kese gözükse kalp sesi duyulmadı diye pimpiriklenecektim en güzeli böyle oldu