150_gelartik _Mother_ ne güzel hic aratmamis yüce rabbim sağlıkla gelsinler bize acılarımızı unuttursunlar
_Mother_ 150_gelartik Amin canım inşallah aynen rabbim aratmadan nasip etti çok şükür ilk gebeliğim de 1 ay korunmuştum sonra ki ay hemen olmuştu buda çok şükür korumayı bıraktıktan sonra nasip etti rabbim inşallah sağlıkla gelirler
150_gelartik nuuu canım ilk idrar testi ile öğrendim. Kasıklarımda çok batma oluyordu bi de adet öncesi 3 gün şeffaf akintim olurdu o da olmadı. Dikkat ettim şüphelendim.
150_gelartik Deletedmom316 tamam canım çok erken yaptın ben 31. Gün yaptım testi evde. 30 günde bir adet olurdum. Dualarım hep siZinle
Deletedmom316 150_gelartik Allah razi olsun krdesim evet biliyorum bilerek yaptim negativ çiksinda beklemiyeyeim diye hayirlisi bakalim
150_gelartik nuuu bel ağrısı olmadı kasik ağrısı oldu sivilcelerim pek yoktu adet olacakki kadar değildi. İdrara yeni sık sık gitmeye başladım canım yoktu öyle bi sıkıntı.