150_gelartik ya yaptim test dun ama yani ruh gibi bir kolge var gibi ama okadar zor gozukuyorki hatta gozukup gozukmedigi arasinda kaldim acaba cok bakiyorumda goz yanilmasimi oluyor diye dusunuyorum adetime 7 gun var henuz erken ama azicik umut kapladi icimi adet olsamda uzulmiycem nasip deyib bekliycem. Gogusum aciyor dokununca bakalim adetim gecerse eger 3 gun bekliyip test yapicam Allahin izniyle dualarini eksik etme kardesim