150_gelartik Huri54 yoo gayet iyi muhtemelen geçen cumartesi günü benim de o düzeydi çünkü pazt 149 oldu
Sedanur_3425 150_gelartik yok canım ya salı gününe alabildim randrvü. Istediğim doktora randrvü bulmaya çalıştım oda salı günü alabildim işte
150_gelartik Seher112 ben de 4 unde gideceğim senden 3 gün sonra seninki görünürse benimki nin de görünmesi gerekir
Anneolmayahasret 150_gelartik canm kese beta degeri 5 binlerdeyken gorunur ilk kese sonra bebek gorunur bu arada
150_gelartik Seher112 canım dr dan geldim muayene etmedi. Güzel dedi cumartesi tekrar acilden baktır dedi
Cemrreedemirci Keseni net ve sağlıklı görünce doktor şekli falan iyi diyince rahim içi gebelik deniliyor.
eylulumm Huri54 Huri54 mrhaba benimde adetimden 4 gun sonra beta 48 cikti cok uzuldum sanki dusuk geldi bana biraz deger sizin yukseldi mi
Seher112 Huri54 çok iyi cabım artar merak etme benim adet günü 30 çıktı bak senin daha adet günün bile değil artıyor
eylulumm Huri54 ins yukselir bi dogum bi dusugum var ama insan yinede endiseleniyo rabbim isteyen herkeze saglikli hayirli evlat nasip etsin ❤️
Seher112 Huri54 ne demek canım ben hala gitmedim dr sen erken gitmişsin korkma bak benim değerimi duydun ayın 20 sin:30 23:170 26:517 oldu hiç korkma
Huri54 eylulumm benim de bi kez kalbi atmadı bi kez dış gebelik geçirdim şimdi endişe etsem de nedense stresli değilim inşallah güzel olacak 🙏
Seher112 Huri54 İnşaAllah canım çok yakın değerlerimiz aynı Zamanlarda da doğum yapacağız Rabbim nasip ederse İnşaAllah