mervearslannn bende tiryakiydim sizi cok iyi anliyorum ama aslinda her iciste kaygi durumunuz daha da yukseliyor, sigara sizi rahatlatmiyor. Zatenn psikolojiniz iyi degilken, bir darbe de o vuruyor, aslinda hic bir rahatlama saglamiyor. Benn sunu anladim az icmek de ayri bir iskence, yakilan her sigara bir diğerini cagiriyor, ilk bir kac gun haricinde hic icmemek daha kolay. Icmeye devam ederseniz hic bir sey olmayadabilir, oladabilir, bunu kimse onceden bilemez ama bence ennonemlisi sizin psikolojiniz 💜