Herkese cevap yazamadım tek tek, ama dün 2ye düşürebildim. Umarım bu paket bitince de almam. Bırakanı tebrik ederim ama bırakamayanı da yadırgamıyorum. Ben de her streste sigaraya sarılıyorum. Herkes ne yaşadığını kendi bilir. Annem bu arada yarın taburcu oluyor dua eden herkese teşekkürler. Allah herkesin yavrusuna sağlık versin diyelim 🙏🏻Bizim hatalarımızdan evlatlarımızı sorumlu tutmasın.