Suna1 şimdi diyelimki bir gebe corona belirtileri var ve bunu doktordan gizleyerek doktora gitti velev ki hastalığını bulaştırdı ve sizde aynı doktora gittiniz o doktordan bu hastalığı kaptınız merak ediyorum yine aynı tavsiyeyi verir miydiniz ? Benim ablam kadın Doğum doktoru , Fakültede ,gayette pozitif gebelere doğum yaptırıyorlar en azından Samsunda durum bu, lütfen herkes kendini hasta gibi kabul ederek yaşamına devam etsin , ben hastayım kimseye bulaştırmamam lazım diye diye maskemi takmalıyım ev oturmalarını bırakmalıyım gibi gibi