bir çoğunuz ben de ben de diye yazmşsınız, korona oldğnuzu.. öncelikle Rabbim şifa versin, korktğunuza uğratmasın inş.. sağlıkla kuzularınıza kavuşun koklaşın.. ama.. ama nasıl bulaştı sizce.. eminim hepiniz tedbirlerinizi aldınız, hatta biriniz kontrol dışında evden çıkmadım yazmş, peki nasıl kaptınız mereti