Ebrarela_1963 midekoruyucu sabah olmak zorunda degil canım ben adetime 2 gün kala akşam iş çıkışımda eve gelip yaptım çıktı 😊
midekoruyucu Ebrarela_1963 ay çok heyecanlıı 😍 Rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin İnşallah 🤲🏼❤️
Huri54 Gizemnaz_ göğüs ağrısı Bugün çok fazlaydı. Kasık batması bi kaç gündür vardı. Bir de sanki çamaşırıma yapmışım gibi hissediyordum ıslaklık vardı Bugün 🤭
Huri54 Aud28 dayanamadım ya evet yarın eşim iş evrakları için sağlık raporu alacaktı gitmişken tahlil yaparım diyordum ev de varken de idrar testi yaptım 🙊😂
Aud28 Huri54 iyi yaptın bence ben zaten hamile olduğunu hissettim nedense ondan yap dedim sana sağlıkla kucağına al inşallah 🥰
Huri54 Kbranrbrk Google a resim ekle yazın ordan telefonunuzdaki fotoğraftan seçin linkler çıkıyor ordan kopyala yapıştır yapın buryaa
Ebrarela_1963 midekoruyucu hemde çoookkkk 🥰amin inşaALLAH canım RABBİM kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥰🐣🐣
Kbranrbrk [url=https://hizliresim.com/CZFJ97][img]https://i.hizliresim.com/CZFJ97.jpg[/img][/url] kızlar üsteki ovulasyon alttaki gebelik
Huri54 Kbranrbrk gebelik var görünüyor iki çizgi ovelasyon testini ben anlamıyorum ama gebelik testi iki çizgi tebrikler 🐣
Kbranrbrk Huri54 kusura bakmayın özür dilerim ben benimkine yapıyorum diye sizinkinde yapmışım ama gebelik testini dün yaptım 1 2 dakıka bekledim bişey yoktu dün bakacaktım unuttum bugun gördüm bunu 😊