Huri54 Kızlar test yaptım bakın 🐣 [url=https://hizliresim.com/gPSK4k][img]https://i.hizliresim.com/gPSK4k.jpg[/img][/url]
midekoruyucu Huri54 çok sevindim canım gerçekten 😍 Hayırlı uğurlu olsun İnşallah 😍 Darısı biz isteyenlerin başınaaa 🤲🏼❤️
Deletedmom316 Huri54 gordum kuzuu Rabbim hayirli mubarek etsin saglikli olsun ve saglikli doğsun. Belirtilerini alalım. Adete kac gun kala hangi belirtiler oldu
Huri54 irva teşekkür ederim o kadar çok istedim ki geçen sene bu ay bi bebeğim olacağını öğrendim ancak bebeğimin kalbi atmadı sonra dış gebelik yaşadım şimdi Bugün böyle güzel bir görüntü öyle güzel ki 🥺🧡
Papatya-20 Huri54 rabbim saglıklı sıhatlı kucagınaza almayı nasip etsin 💗 annesi sana merhaba demiş çift çizgi ile masallah mutlulugun daim olsun 🙏🏻
Huri54 midekoruyucu amin amin Rabbim sabır versin tüm anne adaylarına evlatlarının haberini alacakları günleri göstersin hepimiz kucaklarımıza sağlıkla alalım 🧡
Gizemnaz_ Huri54 yok canım daha değilim 28 regl günüm ayy içine doğmuş olsun canısı bende hamile olayım dua edermisin banada🙏🥰
midekoruyucu Huri54 amiiin İnşallah canım benim, senin adet günü geçmişmiydi, birde bu testi sabah mı yaptın yoksa şu yaklaşık saatlerde mi yaptın. Hani ben de merak ediyorum sabah olmak zorunda mı diye 😅
Huri54 Gizemnaz_ inşallah öylesindir bence yap test bak benim 4 gün vardı reglime çıktı evde test varsa yapsanaaa ben yarın kan vericem zaten diye bugün evde vardı yaptım çizgiyi gördüm inanamadım ama gerçekten var orda duruyormuş yaa😨🐣
Gizemnaz_ Huri54 ayyy ne.guzel.canimm sağlıkla.gelsin inşallah evde testim yok yarın alicam kuzum umarım bende de vardır belirtilerin sadece göğüs agrinmiydi cnm başka bisey yokmuydu
Huri54 Gizemnaz_ göğüs ağrısı Bugün çok fazlaydı. Kasık batması bi kaç gündür vardı. Bir de sanki çamaşırıma yapmışım gibi hissediyordum ıslaklık vardı Bugün 🤭
Ebrarela_1963 midekoruyucu sabah olmak zorunda degil canım ben adetime 2 gün kala akşam iş çıkışımda eve gelip yaptım çıktı 😊
Huri54 Aud28 dayanamadım ya evet yarın eşim iş evrakları için sağlık raporu alacaktı gitmişken tahlil yaparım diyordum ev de varken de idrar testi yaptım 🙊😂
Ebrarela_1963 Huri54 ilk gördüğüm kendi çizgimi anımsayıp heyecanlandım gözün aydın canım mutluluk sebebi 🥰🐣❤️