Asyamy Kızlar selam🤍 bende akıntı yok 2 gündür sadece kollarımdan gelen göğüs ağrısı var. Kasık batması vardı o da geçti. Dün test yaptım negatif çıktı. Bat 29 ağustos🤭 herkesin akıntısı oluşmuş bende yok😔 bi daha test yapmaya korkar oldum
zohreeeee Asyamy benimde adetim dundu ama olmadim dunde bende bi halsizlik yerimden kalkamiyordum bacaklarim falan cok agriyodu duramiyordum yerimden bende test yaptim bu sabah negatif cok uzuldum(((akinti bendede olustu ama bugun yok sanirim
Deletedmom316 Huri54 gordum kuzuu Rabbim hayirli mubarek etsin saglikli olsun ve saglikli doğsun. Belirtilerini alalım. Adete kac gun kala hangi belirtiler oldu
Huri54 Deletedmom316 adetim 31 günde bir 6 aylık ortalama döngü olarak aldığında dün 28. Günümdü göğüs ağrısı dün baya fazlaydı uyandığımda kasık ağrsıı ve halsizlik 4 gündür vardı dün ıslaklık hissettim hep çamaşırımda evde test var yapayım dedim 4 te yaptım akşam üstüne doğru çok hayalet çizgiydi ilk 2 dk sonra 5 dk da biraz daha net hale geldi şimdi hastaneye gidiyorum kan vermeye dün gece de bel ağrısı oldu gece rahatsız etti uyutmadı beni şimdi yok güzel haberler olur inşallah 🙏
Deletedmom316 Huri54 ay Canim dariso bana adetime 7 gun var ve goğus agrim cok cok fazla ve şiş goğsum çok acoyor dokununca uykudan uyaninca ilk goğus acisi hiss ediyorum inse Allah bendede vardir . Birde beyaz koyu bi akintim oluyor Rabbim hayirli haber almayi nasip etsin
Papatya-20 Huri54 rabbim saglıklı sıhatlı kucagınaza almayı nasip etsin 💗 annesi sana merhaba demiş çift çizgi ile masallah mutlulugun daim olsun 🙏🏻