Selcanozr o kadar iyi anlıyorum ki seni bende 20 haftalıkken hiç bir sancım yokken az bir kanamam gelmişti sabah korktum tuvalete gittim ve tuvalette doğumum başladı tutmasaydım bebeğim tuvalete düşüyordu. Hamile olduğumu öğrendiğimde sevinemedim bile nerdeyse hep korku yaşadım her akıntım geldiğinde tuvalete koşardım kanamammı geldi diye psikolojik olarak çök üştüm serklaj oldum ve sonrasında hep yattım şuan 31 haftalığım bunun sadece toplasan 1-2 haftasını ayakta geçirmişimdir ondada oturarark yemek yaptım hep yattım ve yatmaya devam ediyorum. Serklaj olduktan sonra en önemli şey kesinlikle enfeksyon olmaman lazım. Enfeksyon rahim boyunu dahada kısaltıyor ve doğumu başlatıyor dikiş olsa bile 3 hafta önce sırf bu yüzden hastanede yattım ama şuan iyiyizçok şükür 🤲🏻