Selcanozr ilk baska cok tedirgindim ben yogun kanamayla gittim 9. Haftamdaydım daha doktorum hemen serkulaj dedi rahim boyun 1.9 du 1 saaat daha durursak dogar dedi ve doktorum deniycez yüzde 10 sansın var dedi Denedik suanda 27 haftalık olduk cok şükür 🙏🏻 Korkutugumada deymedi hic bir agrı sancı hissetmedim 5 gün hastanede kaldım tabi serkulajdan sonra igneler ilaclar felan vuruldum progestan doguma kadar icicem okadar :) bu arada 3 ay yattım doktorun kalkabilirsn demişti ama ben yinede yattım ne olur ne olmz diye ☺️ Simdi kalkıyrm kendimi cok yormadan bsyler yapyrm bebegim dikişin tam üstünde takılıyor rabbim hepimizin evlatlarını sag salim kucagımıza almayı nasip etssin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻👼🏻👼🏻👼🏻