Merhaba 👋 ben 29 haftalık doğum yaptım tek yumurta ikizlerimi ikisinide kaybettim. İçimin yangını dinmedi Allah bu acıyı tekrar tekrar yaşatmasın. Şuan tekrar 15 haftalık hamileyim doktorum gecen kontrol de rahmime baktı iyi ama ben serklaj yapmayı düşünüyorum dedi cünkü benim aniden sancım tuttum ve hastaneye gidene kadar suyum geldi kızımın birini nerdeyse arabada doğum yapıyordum şuan diken üstündeyim sürekli kendimi bebeğimi dinliyorum bu psikoloji cok berbat bişi Allah kimseye yaşatmasın Bi gün bende buraya güzel doğum hikayemi yazmak için o kadar cok dua ediyorum ki. Uzun lafın kısası benn bu işlemi yaptırarak tedbirimi almak gerisini Allaha bırakmak istiyorum daha önce serklaj olanlar nasıl Bi süreçten geçti ve Konya’da medova hastnaesin de yaptıran oldumu 🌼