Ervahsen valla canım belli olmuyor ki 11 haftalikken öğrenip değişmeyen de var 18 haftalikken öğrenip değişende. En iyisi ayrıntılıyı beklemek. Bende beklemedeyim hep kıza benziyor diyor doktorum kesin olmamakla beraber birde bizimki hep sakladi göremiyoruz insallah haftaya artik😊