Esmaemir17 aynı gün kendi.dokturuma tekrar gittim ayrıntılı özelde de baktı3dık doktor cinsiyeti bile çekti erkek dedi ama önceki bakan doktor da prof du ısrarla kız dedi yine de kafam karışık hala ama hayırlısı sağlıklı sıhhatli.doğsun da önemli.değil artık ne yapaöom🤗