elifuzun74 zhra_sgtcu1972 nisaniniz geldiyse birileri anne son demlerin hazır ol geliyorum diyor🐣saglikla alin kucaginiza insallah🧿
Tsknaltunts zhra_sgtcu1972 ayy hadi hayırlısı olsun canım sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah 🤲 nişan nasıl birşey çok mu geliyo 🙊🐣
zhra_sgtcu1972 zhra_sgtcu1972 Tsknaltunts hayır benim ilk sefer pembe renkli geldi sonrasında beyaz koyu kıvamlı geliyor az az geliyor ama doktorum herkeste farklı olabileceğini söyledi
DamlaNur29 zhra_sgtcu1972 birşey sormak istiyorum nişan gelince hemen doktora gittinizmi ve doğum şekliniz bellimi merak ediyorum benim sezeryan olcak olduki nişan geldi erkenmi alır acaba bebeği kafamda deli sorular bide agrınız oldumu nişan gelirken
zhra_sgtcu1972 DamlaNur29 Hayır gitmedim bekledim agrım çok olsaydı gidicektik ama çok olmadı ertesi gün gittim doktor rahimde yumuşama va r dedi dogum olabilir dedi
Aysegulkk998 elifuzun74 aynıyız 35+1 15 Eylüle gün aldık kısmetse sezeryan olacağız erken doğum riskim var istirahatteyiz oğluşla 🥰😘
elifuzun74 Aysegulkk998 benim de ayni canım erken dogum riskim var 26 haftalikken geliyordu paşam durdurdu dr o zamandan beri sürekli yatıyorum servikal yetmezlik var
Betulyesilts elifuzun74 26 aralik eylul 15-20 si arasina gün verecek sezeryanla gelicek bebis bekliyorum 😍
Esmaemir17 elifuzun74 Allah razı olsun rabbim hepimizi hayırlısıyla bebişlerimize kavuştursun inşallah 🤲🏻