elifuzun74 35+3 🥳🥳🥳 haftaya kontrolüm çatı muayenesi yapacağını söyledi. Sanırım nst yede gircem.
geceleri hareketleri canımı yakıyo
akşamları yürüyüş yapıyorum ama altım çıkcak gibi oluyo
aCık korku azcık telaş çokca mutluluk heyecan var..
cuma günü eşim izinli beşiğini yatakodasına kurcaz inşallah.
hastane çantası faln genel olarak bitti. Ha bide bu hafta kesin meme ucu kremi alıp başlıcam çünkü acıyooooo 😓😓😓😓😓