Hayırlı olsun bebeğiniz:) 35 haftalığım idrar yolu enf bende de var. Siz de doğum esnasında mı enfeksiyon vardı, antibiyotik kullanmamış mıydınız? Benimki de geçmiyor iki haftadır endişelendim de :( bi de kızılcık iyi geliyormuş kızlar enfeksiyona ben iki gündür içiyorum belki size de faydası olur denemekte yarar var