Cetinn
Orasi oylede ancaq insan beklerken bazan yoruluyor cobuq kucagima aliyin seveyim diye acilarimda cobuq bitsin.
Hic dusundunmuki ya heyacandan bir sey olursa kalbim kaldirmazsa deye dogumu.ben cok panikorum cobucaq panik yapiyorum o yuzden cok korkuyorum dogura bilicemmi deye.ama aslinda bide dusunuyorum hepsi guzel hissler bunlari Allah olmayan her kese nasib etsin. Ya uzurlu say cok uzun oldu qaliba bu arada azeriyim😉🙃