Minetnc Berra20 35+6 dayım doktorum zorla suni vermek istiyor 2dir reddettiğim için kağıt imzalıyorum 😭😭
Berra20 Cetinn o kdr zor geciyo ki son gunlerim rabbim hayrlisunu versin dyorym. Normli ustedm ama sanirim kismet olmuyo bazen
Eebus Cetinn benimde dogumuma 15 gun var ve enfeksiyon cikti ilac kullanimina basladim insallah boyle birsey yasamayiz cocugumlaa😣
Nunuu1010 Eebus Canım herhangi bir belirtin var mıydı ben de çok korkuyorum 😢😢kan testinde mi çıktı enfeksiyon hani üre falan mı bakıldı yoksa idrar mı verdin ona mı baktılar
gokcecan Cetinn tebrik ederimmm çok geçmiş olsun. İnş bebişin sağlığına kavulur görmediğe dönersiniz.. Okudukça cesaretleniyorum doğum hikayesi yazan herkese teşekkr ederim ya :)
Cetinn gokcecan çok teşekkür ederiz beni de hep cesaretlendirirdi okuduktan sonra dua ederim inşallah benimkide hastaneye bi gidiyim 6-7cm açıklık desinler derdim oldu çok şükür 🙏
Cetinn zhra_sgtcu1972 gelir bakalım ben de bi gün şancımun tutacağını hiç zannetmiyordum ama neler oluyor neler 😂ferah tut içini
Eebus Nunuu1010 idrarda cikti hic bir belirti yoktu kasinti veya yanma gibi serum taktilar bitane ufak bide antibiyotik baslandi iste 15 gunumuz var umarim gecer o zorlu kapilarda kmseyi Rabbim bekletmesin
Annehissi2510 Cetinn bende 5. Ayima girdim canim bende de enfeksiyon var dogumda gecer mi bebege?😔😔zaten ilk bebgimi kizimi bir enfeksiyon virusten kaybettm Rabbim yardimcimiz olsun inshAllahh 🙏🏻😔😔❤️
Akkt Cigdms hayır kaynatilmiyor su normal surayinin içine felan içme suyu koyucaksin otuda içine duaları var onu okuyacak yanında artık kim varsa sonrasında ot açıldıkça rahimde aciliyormus sudan icenine okudum burda icmeyenide doğum bitincede sudan cikaricaksiniz sonra tekrar kuruyormus ot burdan yazanlar bu şekildeydi internetten gene bakabilirsiniz
Cetinn Cigdms kuru zaten o sandın tuttuğun da suyun içine konuluyor dualar var okunup iki iç yudum içiyorsun