Merhaba güzel hamişler güzel anne adaylarım…
O meşhur cümle Bende Anne Oldumm..
Çok uzun hikayemin başından söyleyim.
10haftalıkken happy momla tanıştım çok aktif paylaşım yapmasam da sorulara bilgim olduğu kadarıyla cevap vermeye çalışırdım çıkmazdım 7/24burdaydım diyebilirim çok seviyordum yanı sıra bağımlılıkta vardı :)
Sürekli sayfayı yenirlerdim yeni Doğum hikayesi var mı aceba diye çokk okurdum doğum hikayelerini uzun olanlar favorimdi 👍🏻👍🏻
Şimdi gelelim benim hamilelik hikayeme ben çok aktif gezmeyi çok seven biriyim hamilelğim boyunca hiç evde durmadım temizliğimi yaptım gezmelere gittim ay ben hamileyim naz yapayım diyemedim..😂hamileliğim çok rahat geçti miğde bulantısı 3 veya 4kere olmuştur canım kızçem hiç üzmedi beni.. 11hafta da cinsiyet öğrendik. İkili test yaptırdım sonucundan on binde. Bir düşük risk verdiler su alalım dediler aldırmadım rabbimin hediyesi dedim dua ettim tevekkül ettim hiç moralimi bozmadım.. 23hafta da detaylı ultrosan yaptırdım çok şükür hiç bi sıkıntı çıkmadı. Geldik 34haftaya hiç yırtılmam yoktu sabah bi kalktım çatır çatır çatlamışım genle alakalı yani ne yaparsınız yapın çatlıcak olduğu zaman çatlıyor insan ama kızımın bana bıraktığı en gğzel izler 😌😌 benim aklımda fikrimde olan hep normal doğumdu. doğum yakın olduğu İçin kayınaveldimlere geçtik. Kurban bayramı arifesi günü gittim gezdim bi güzel alışverişi mi yaptım tek başıma eşimle bile takılmıyordum bana rahat kıyafet seçtirmiyorsun diye 😂😂Gece 2.30 lavaboya gittim nişanem geldiğini farkettim. Eşime söyledim telaş yapma uyu dedi o derece galesiz😂 doğuracağıma inanmıyordu çünkü 3.30 belimden ağrı girdi kasıklarımdan çıktı ben yatıyordum doğruldum terletip çıkan bi ağrıydı ilk ağrıda yok yA değildir sancı dedim yattım 30dk sonra tekrar girdi dedim bu sancı hiç kimseye bişey demedim 15dkda bire düştü eşimi kaldırdım saat 05.00 Hastaneye gidelim ben dayanamıyorum artık dedim gittik hastaneye 38çatı muanesi yapıldı gayet uygundu 2cm açılmam vardı. Ebe muane yaptı 2cm açıklık akşama anca doğurursun dedi yatış verelim dedi ben tuşeleme yapacakları İçin yatışı istemedim. Eve gittim sıcak suyun içinde yarım saat oturdum artık 5dkda bire düştü beni hoplatıyor sancı her girdiğin de ben bağırıyorum. Sezeryan istiyorum ben diye Meryem ana eli otunu ıslattık ondan içtim bi kaç yudum o açıldı sancı. Çoğaldı hastaneye gittik 6cm açıklık ebe yolun yarısını bitirmişin maşallah dedi lavman yapıldı suyumu patlattılar bana sguat yap diyorlar ama ben yapamıyorum o sancı berbat benim bebe doğum kanalın da değildi doktoru mu çağırdılar doktorum da baktı hala inmemiş bebek dedi sonun sezeryan olur çömel yere ıkın dedi artık bitmesini istiyordum o sürecin iki kere kuvvetli bi şekil de ıkındım doğum kanalına oturdu çatala çıktım tekrardan ama diyorum ki hala sezeryan diyorum ben😂Doktırum da sezeryan ekibi gelene kadar 10kere doğurturum ben seni diyor 😂 dr. 8cm olmuş doğum başlamış dedi sonrasın da kuvvetli bi şekilde ıkındım şaçını görüyorum tekrar dedi öbür ıkınmam da meleğim geldi 09.20 geçe o duygu bambaşka herşeyin bittiği an anadan doğma gibi oluyorsun kesim vardı ama hissetmedim hiç o sancıdan 3tane de dikişim var. İçte de var ama sayısını bilmiyorum o süreçler geçiyor inanın bol bol Summe sebile ye’s-serah okudum . Kolay doğumlar diliyorum tüm hamişlere
ÖNEMLİ NOT;
Kahverengi kustu kızım Akşam 7de meleğimi yoğun bakıma aldılar
Bende idrar yolu enfeksiyonu vardı doğum da kan yokuyla ona bulaşmış 1hafta kaldı idrar yolu enfeksiyonu tedavisine bakın zorluk yaşamayın…
sormak istedikleriniz olursa cevaplarım sağıkla bebeklerinizi kucağınıza almanız dileğiyle 🙏🙏❤️❤️