E_BB06 ben ilk muayenede liv hospital nezaket hocaya gittim ve hiç memnun kalmadım o kadar korkuttuki beni ilk gebeliğim 5+5 de gitmiştim kese var bebek yok iki hafta sonra gel olmazsa kürtaj olursun dedi direk ve ben şoka girdim şimdi güven hastahanesi Ali Gemici ye gidiyorum ve çok memnunum