Aysoo O hastaneye ne zaman gitsek bi sorun yaşadık o yüzden Lokman Hekim’i asla sevmiyorum 😒 Kızkardeşime yanlış teşhis koydular. Aylarca sıkıntı çekti. Meğer verdikleri ilacın yan etkisiymiş. Geçen gün kuzenimin eşine covid testi yaptılar. Negatif dediler. Penisilin yazmışlar 8 adet. Adam iğneleri vuruldu daha da kötü oldu. Sonra zatürresiniz demişler. Meğer covidmiş. Daha böyle bir sürü sıkıntı yaşadık. Özel hastaneler bütçeye göre değişiyor. Şuanda herkes Memorial’ı tercih ediyor. Fiyatı biraz pahalı ama çok iyi bir hastane. Tobb, Medicana, Koru aynı şekilde iyi hastaneler.