Bende keçiörenden kızlar 2.gebeliğim 6 haftalığım 😉 ilk doğumumu keçiören eğitim araştırma hastanesinde yapmıştım ve çok memnundum ama malesef orası covit 19 hastanesi olduğu için etliğe gitmek zorundayım 😏 cuma gününe randevu aldım bakalım nasıl olacak hayırlısı 🥰