honeybooble Denzlsn muayene ücreti 350₺ ama paket aldım ben, bazı sağlık sorunlarımdan dolayı sezeryan olacak ve sezeryan dahil her şey 9250 filan tuttu
NeseZeynepcoskun merhabalar 29+6 da mamaktan selamlar Dr. Aylin Totana gidiyorum özel muayenehanesi var.
Ceynrose Tuanazra bende lokman hekim akaya gidiyorum doktorum Nagihan cengaver 37. Haftamdayim inşallah 7 Eylül’de doğum gün verdi.
Mlkmhrrm 31+4 Mamak tan selamlar Dr Derviş Özer e gidiyorum bir aksilik olmaz ise doğum Hrs de olacak
E_BB06 Maamktan iyi akşamlar kızlar🤗 bizde 19. Haftadayız hastane arayışındayız şuan lokman hekim Akay uygun gibi ama net bir bilgim yok Ankara’ya yeni taşındık 🤗
CansuAbinik E_BB06 Lokman Hekim hiç güzel bir hastane değil. Önermiyorumm.. Başka bir hastane araştırmalısınız..
Merveilkcan E_BB06 Iyi akşamlar kuzum devlet mı istiyorsun özel mı istiyorsun özelde de önerebileceğim çok iyi doktor vae üniversite hastanesinde de var
Aysoo CansuAbinik ya benim de içime sinmedi ama hastane olarak değil doktor olarak siz neden memnun kalmadınız ve önerebileceğiniz yerler nereler ?
CansuAbinik Tuanazra Artık belli bir hasta ile sınırlı kalmaları gerekiyormuş. 🥺 Her doktorun en fazla 25 kişi alabiliyormuş. O yüzden bende gidemedimm.. Bütün ailem orada olmasına rağmen..
CansuAbinik E_BB06 Memorial, Tobb, Koru, Medicana Ankara’daki en iyi hastaneler arasında. Bir de hastaneyi tercih ederken yenidoğan yoğun bakımının olması çok önemli. Herhangi bir komplikasyona karşı 🙏🏻
Aysenur57 Merhabal Bende Mamakta oturuyorum doktor bulmak gerçekten zorladı paket alamadım çünkü en başta burda değildim sonra da o kadsr para vermek istemedim şuan 33+4 haftalığız ve Sami Ulus da arzu bostancı diye doktor var ona gidiyorum çok iyi mülayim ve ilgili bı doktor gitmek isteyene tavsiye ederim 🥰 Mamaksu var orda ki doktor da baya ilgili ama orda doğum yok muayene ücreti de 65 TL birazcık bekletiyor bı hasta en az yarım saat içerde kalıyor çünkü ☺️