Kumsallina123 üzülme canım Allah ’ın izniyle bir sorunun olmaz bende pco luyum ve prolaktin hormonum en yüksek 51 i falan gördü benim göğsümden hatta sıvı geliyordu ve vucudumda ciddi anlamda hissediyordum yüksekliğini . Tüylenme ve aşırı derecede adet ağrısı çekerdim evlenmeden önce baya ilaç kullandım sonra ilaçlarda etki etmedi sonra ara kanamalarim falan başladı evlendikten 15 gün sonra hamile kaldım şuan 2. Ye hamileyim ki ünv de prof doç lere gittim ve çoğu kendiliğinden hamile kalman zor olabilir demişti 2 hamileliligimde tedavisiz oldu karamsar olup üzme kendini üstelik yaşında çok genç. Kilona dikkat et kilon normalin üzerinde olursa hormon değerlerinde yükselir ve göğüslerini kesinlikle uyarma yıkarken dikkat et duş alırken yıkama şekline özen göster ki o bile hormon değerini etkiliyor