Kumsallina123 Ben gebe kalmayı denediğim dönemlerde kontrol amaçlı test yaptırmıştım ,benim de yüksek çıkmıştı sonrasında hamileliğimin ilk haftaları olduğu icin yüksek çıktığını anladım ,eğer sizde gebelik deniyorsanız böyle bir ihtimalde olabilir ,bende sizin gibi kendimi çok hırpaladım sonu güzel oldu umarım sizinde öyle olur 😊