Kumsallina123 Canım çok geçmiş olsun. Bende aynı şeyleri yaşadım. Benim 108 çıktı ve hipofiz tümörüm var. Acil emara girdim orda tümör saptandı. Tedaviye başladım 8 ay ilaç kullandım. Prolaktin adet düzenini bozuyor. 7 ay hiç adet görmedim. Tedaviden sonra adetim düzeldi hamile kaldım. İkizdi ve 3 aylıklardı düşük yaptım. Sonra tekrar tedaviye devam ettik. Emara girdim. 11 mm den 4 mm küçüldü tümör ve doktorum hamilelik düşünebilirsin dedi ilacı bıraktım. O ay hamile kaldım herşey yolunda çok şükür. 23+4 günlük hamileyim. Oğlum olacak. En büyük ilaç moral. Stresten uzak dur çünkü stres yükseltiyor doktorum öyle dedi. Endokrin bölümünde tedavi olmanı öneririm. Hormon hastalığı olduğu için en iyi Endokrin bölümü bakar. Çok geçmiş olsun canını hiç sıkma. Herşey güzel olacak inşallah 🙏