Cerenka canım ben oldum üçüncü günümde geçti ağrısı sadece iğnenin etrafı sert bi temasta ağrıyor, ilk iki gün kolumu kaldıramadım ama öyle çok da engellemedi beni 😄 ateşim olmadı şükür, ilk vurulduğunda mide bulantım oldu sanırım biraz yarı tok olmamın etkisi vardı🤷🏼♀️ 2 gün duş alma demişti aşıyı yapan hemşire, iki gün ıslatmadım üçüncü gün normal yaşantıma döndüm 😀 bebek hareketlerinde bi değişiklik olmadı zaten zaman zaman daha az hareket ediyor zaman zaman çıldırıyor 😀