Cerenka valla ben oldum çok hafifti. Her gün kan sulandırıcı oluyorum o daha acı veriyor. Hemşirede etkisi 6 10 saat sonra başlar dedi. Hiç ağrım olmadı sadece çok hafif yakan bir iğne olursun ya öyle bi his vardı 🤷🏻♀️ Herkes kolunu kaldıramıyorsun saçını bile toplayamıyorsun uyuyamıyorsun falan dedi gözüm çok korkmuştu açıkçası. Gayet güzel uyudum soldan vurulmuştum soluma da yattım inşallah sizinkisi de öyle olur benım ikincisi de ☺️☺️