Esross
benide 16-17. Haftalarımda saglık ocagı aradı bilgi verdi doktorum birsey soylememıstı aslında eger saglık ocagında sisteme düşersen mutlaka ararlar ki geneldede gebelık takıbı ıcın sisteme düşüyoruz direk özelede gitsek beni aradıklarında kendı doktorumla görüştüm vurulmam gerektıgını soyledı cevremdede arkadaslarım hep vurulmus oyüzden bende yaptırdım canım sende doktorunla görüş ona göre hareket edersin cnmm