150_gelartik tam ucumu ? Yani pembe derken ? Dudak rengi iste bende . Birde goguslerim çok şişmiş yaa simdi bi daha fark etdim cokda aciyor dokunamiyorum adet zamnimda evet gogus agrim oluyordu ama bu kez farkli çok fena aciyor.2 yol var yaa hamileyim yada prolaktin hormonum çok yukselmiş 2 sinden biri. Bence 2 ci secenek 😒 bu 9 gün geçsin adetim eger 3 gun gecerse test yapicam eger adet olursamda ilk prolaktine baktiricam kendimi kaptirmak istemiyorum gebeyim diye ama bu aci beni biraz umutlandiriyor malesefki .en cokta etdigim dualar beni umutlandiriyor kardesim dualarinda benide an Allahin izniyle adet olmayayimda guzel haberi eşime vere bileyim kac zamandir bu guzel haberi bekliyoruz Allahin izniyle guzel haberler duyariz hepimiz