Deletedmom316 canım bu ay hiç birşey yapmadım. Bir çok şey denedim. 6 ay tedavi gördüm. Herşeyi bıraktım. Bu ay hiç aklıma gelmedi. Taşınma sürecimiz oldu. Geçen hafta adet günümde kasık ağrılarım ve bel ağrılarım oldu. Adet olacağım dedim. Gece rüyamda test yapıyordum pozitif çıkıyordu. O yüzden yaptım.
Umudum o kadar tükendi ki. Sevinemiyorum da. İnşallah hamileyimdir diyorum sadece. Umutlanmazsam hayal kırıklığına ugramam diye düşünüyorum. Hayırlısı olsun.