Fuzun84 kan uyuşmazlığı var eşimle bebek sara hastası doğmasın diye yapılır eşimin kanı benimle zıt buda bebeğin kan akışında sıkıntı yapıyor tehlikeli durumlara sebeb oluyor kan verdim sonucu negatifti eve gittim bugüne kadar kanama ve sanci olmadi bu test pozitifte çıksa yapılıyor bebeğin sağlığı için gerekirse doğumdan sonrada yapılıyormuş sonradan ogrendim