Livanur_65 Yksonkaya bize sıkıntı çıkardılar baş hekime kadar çıktık sizde baş hekime gitseydiniz sıkıntı çıksa ne olacak
Yksonkaya Livanur_65 tartıştım zaten gittim özele randevu aldım rabbim kimseyi devlete düşürmesin Rabbim herkese yardım etsin
Bedisss15790 hulya1406 ben ozelde yaptirdim ucret de almadilar 28 haftada yaptirdim birde kurrtaj oldum hamileydm kalp atisi durmustu kurtaj sonrasi vuruldu ucret alinmadi