hulya1406
Ben özele gidiyorum doktorum recete yazdı ilacı alabilecegim yeri yazdı bana devlet hastanesinde vardı gittim aldım sadece 3 tl dediler sonra tekrar hastaneme gittim orada igne vurmaları icin 10 tl odedim bu kadar canım eğer devlet karsılamıyor olsa 400 tl dediler ilaca iyiki devlette vardı ben İzmirdeyim Behçet Uz cocuk hastanesinden aldım