hulya1406 Canım benmde ilk gebeliğim ama kimisi ücretsiz dio kimisi ücret ödemiş devlette yani iğneyi yazmış doktor eczaneden alırken kimisi 70ödemiş kimisi 200 500ödeyeni bile duydum yani anlamadım bende ayın 4ünde randevumuz var 24haftalığız şimdi sorcam bende bi doktoruma