nesly esintiii bilmiyorum erkek kız farkını canım ama ilk gebelikse geç hissedilirmiş hatta bana doktorum çok hareketli hissetmiyor musun dedi yok dedim kafama takılmıştı şimdi inş bekliyorum hissetmeyi 😃
Bahar9235 esintiii ben 17 de hissettim şuanda 20. Haftadayım içerde futbol oynuyo sanki kıpır kıpır 🌸 16-22 haftalar içinde normalmiş
Fidashka İnsandan insana değişir.Kimisi 13 haftalıkken hissetmeye başlamıştır bile.Bende neden hissetmiyorum diye didine didine sonunda 18 haftadan itibareden küçük küçük hissetmeye başladım 😅
brccelik ErhanMjganCeylan bende aynı durumdayım ya 18+5 bugün geçen sanki hissettim gibi geldi ondan sonra bişey yok tedirginim doktora gitsem mi diye düşünmedim değil😊😊😊
esintiii brccelik göbeğimin altında damar atması gibi bişey oluyor çok nadir ama ben böyle tekmelesin canımı yaksın istiyorum 😂
esintiii Emnmntmhmmt doktora gidince sorcam valla hiç o kadar bekleyesim yok umarım erkenden hissederim bnde ❤
esintiii Merrcimek göbeğimin altında damar atması gibi oldu bir kaç kez bakalım ne zaman net hissedicez ☺
Melegimveben esintiii 16. haftada göbeğimde tüy geziyormuş gibi hissediyordum ben 😍 doktora sordum o bebişin hareketiymiş👶🏻🙏🏻